Wednesday, 30 January 2013

ZIZAH



Baru satu minggu aku belajar mengaji Quraan dengan Pak Salleh. Sebelum ini aku belajar mengaji disurau yang ada dikawasan perumahan itu. Kata ayah disurau tu terlalu ramai budak-budak yang belajar, jadi ustaz yang mengajar tak dapat memberikan tumpuan sepenuhnya. Kerana itulah aku masih belum lancar membaca Quraan. Lagi pun belajar dengan Pak Salleh, tak payah pergi jauh-jau kerana Pak Salleh hanya tinggal selang dua pintu saja dengan rumah teres kami.

Pak Salleh adalah ayah kepada Kak Sodia, baru saja datang dari kampong dan tinggal dengan Kak Sofia selepas kematian isterinya. Kata Kak Sofia oleh kerana ayahnya itu tinggal bersaorangan, dia minta supaya ayahnya itu tinggal bersama dengannya. Kata Kak Sofia lagi, dikampong tak ada orang yang nak jaga makan dan minum ayahnya yang telah berusia lebih dari 50 tahun itu.

Hari itu setelah balik dari sekolah, aku menukar pakaian dan kemudianya kedapur untuk makan apa yang ada. Ketika ini aku berusia 12 tahun, dalam darjah 6. Biasanya ibuku menyediakan makanan diawal pagi sebelum ketempat kerja bersama-sama dengan ayahku. Sementara adikku yang berusia 3 tahun pula dihantar kerumah pengasuh tidak jauh dari situ juga.

Selepas makan aku terus kerumah Pak Salleh untuk belajar mengaji. Setelah aku beri salam, barulah Pak Salleh membuka pintu. Memang diwaktu begini hanya Pak Salleh yang ada dirumah. Kak Sofia dan suaminya abang Johari ketempat kerja. Petang nanti barulah mereka balik, sama juga dengan ayah dan ibuku.

Selepas beberapa kali membaca, barulah Pak Salleh datang untuk mengajarku. Tapi entah macamana pada hari itu, sedang aku membaca, aku terasa nak kencing pula. Tapi aku terpaksa menahannya kerana Pak Salleh sedang mengajar aku membaca ketika itu. Setelah selesai saja Pak Salleh mengajar, aku terasa nak terkeluar saja air kencingku. Lalu aku cepat-cepat menuju kebilik air. Memang aku tahu dimana letaknya bilik air kerana rumah Pak Salleh ni sama saja dengan rumahku, maklumlah rumah teres. Dengan tergesa-gesa aku terus masuk, selondehkan seluar dalamku, duduk mencangkong dan terus pancutkan air kencing. Shhhhrrrruuuuuutttttt... Ah barulah lega rasanya. Aku kemudiannya membuka paip air dan pancutkan pada kemaluanku untuk membasuhnya.

"Mana boleh Zizah basuh kencing macam tu. Mesti digosok-gosok supaya bersih" terdengar suara Pak Salleh.

Alangkah terkejutnya aku bila mendengar suara Pak Salleh yang telahpun tercegat dimuka pintu bilik air itu sambil memandang kearah aku yang masih lagi mencangkong dengan kemaluanku yang ternganga begitu. Rupa-rupanya kerana nak cepat tadi aku terlupa nak tutup pintu, dan kencing pula betul-betul mengadap kearah pintu. Tak dapat nak ceritakan bagaimana malunya aku ketika ini.

Aku cepat-cepat bangun, menarik seluar dalam ku keatas untuk menutupi kemaluanku. Terketar-ketar saja tanganku ketika itu kerana panik dan malu.

"Biar Pak Salleh tunjukkan bagaimana cara membasuh kencing dengan betul. Kalau Pak Salleh tak ajar, sampai bila pun Zizah tak tahu caranya" tiba-tiba aku terdengar suara Pak Salleh.

Aku yang tengah panik dan malu itu tidak terkata apa-apa. Pak Salleh terus melangkah masuk kebilik air dan menghampiri aku. Kemudian Pak Salleh minta aku londehkan semula seluar dalamku dan duduk mencangkong seperti tadi. Aku yang tengah panik itu seperti dipukau dn mengikut saja apa yang disyruh oleh Pak Salleh.

Pak Salleh membuka paip air dan memancutkan kearah kemaluanku. Sambil itu aku dapat merasa tangannya mula menyentuh kemaluanku sambil digosok-gosoknya perlahan-lahan. Dengan cara Pak Salleh mengusap-usap begitu pada kemaluanku, aku mula terasa geli, rasa geli yang lain dari biasa. Geli yang bercampur dengan rasa enak. Semakin jari-jari Pak Salleh bergerak-gerak, semakin enak aku rasa.

"Bahagian dalam juga mesti dicuci, baru betul-betul bersih" terdengar lagi suara Pak Salleh.

Aku semakin enak dan khayal dengan sentuhan jari Pak Salleh. Dan yang paling aku terasa nikmat ialah bila jari-jari Pak Salleh menyentuh-yentuh satu benjolan dibahagian atas dicelah kemaluanku. Dan yang aku tahu sekarang ialah aku sedang merasai satu kenikmatan yang belum pernah aku rasai sebelum ini.

Aku bertambah khayal dan enak bila jari Pak Salleh semakin lama semakin kedalam. Apa lagi bila Pak Salleh menjolok-jolokkan jarinya keluar masuk pada lubang kemaluanku. Ah.. begitu enak sekali aku merasakannya hinggalah aku akhirnya mengeluh dnan mendengus dengan satu kepuasan dan kenikmatan yang tidak terhingga.

"Basuh dan cuci dengan cara beginilah baru betul-betul bersih" kata Pak Salleh kemudiannya sambil aku lihat dia tersenyum saja kepadaku.

Aku cepat-cepat bangun dan menarik seluar dalamku keatas semula. Kegelian dan sedikit ngilu terasa pada kemaluanku bila terkena seluar dalam. Aku segera keluar dari bilik air dan seterusnya memberitahu Pak Salleh yang aku nak balik kerumahku. Aku nampak Pak Salleh seakan-akan ingin berkata sesuatu atau ingin memberitahuku sesuatu. Tapi aku terus saja membuka pintu dan berjalan pulang kerumahku. Bukannya apa-apa, tapi sebenarnya aku terasa malu untuk memandang muka Pak Salleh selepas kejadian itu.

2 comments:

cindy aprilia said...

nice post
PERAWAN DESA

BOHAY GOYANG NGEBOR

FENOMENA SUSTER CANTIK

SMA NGENTOT DI MOBIL

JILBAB MASTURBASI SAMPAI CROOT






Agustina Lucky said...

Kumpulan Gambar Vagina Perawan dan Yang Sudah Tidak Perawan


Foto Mesra Payudara Bugil dan Telanjang Bella Shofie Terbaru


Gambar Bugil Wanita Asia Cantik Dan Mulus Sexy


Dian indri, seorang istri berjilbab dari lereng lawu


Kumpulan Foto Tante Girang Hot sedang Tidur Telanjang Tanpa Busana yuk..!!


199 Foto Bugil Gadis Arab Pamer Memek Berbulu Lebat


Foto Hot Susu Tante Janda Kembang Cantik Dan Seksi


Ayumi Pose Telanjang Sambil Mandi Dikolam Renang


Foto Payudara atau Toket Gede Cewek Jepang


Download Kumpulan Foto Cewek Jilbab Nungging


Foto Bugil Tante Girang Lagi Di entot dan di jilat memeknya


Inilah foto hot ngetot memek mulus gadis pangilan


Mulus Basah Memek mulus Cewek Bugil Foto Memek


Kumpulan Foto Memek dan Vagina Gadis Perawan Hot


Koleksi Foto Pramugari Seksi Pamer Payudara Montok


Pose Panas Gadis-Gadis Cantik pamer Payudara Besar


Gambar Foto Julia Perez Bugil Kelihatan Payudara Besar


Foto Bugil ABG Terseksi dan Tercantik Tanpa Sensor


Gadis Perawan Nakal Ngentot Gaya Baru Ngangkang


Kummpulan Foto Bugil Hot Artis Wanita dari Negara Arab


ABG Bugil Dan Gadis Bispak Jago Ngentot With Toket Gede


Video bokep tante girang artis indonesia foto bugil memek


Bispak Montok Telanjang dikamar Hotel Memek Basah


Lina Pamer Memek Mulus Ayam Kampus Kota Depok

Post a Comment