Tuesday 29 January 2013

Siti Nurhaliza


Aku nak cerita pengalaman aku bersama dengan Siti Nurhaliza penyanyi tu. Aku sememangnya dah lama minat kat suara dia dan orangnya sekali. Kalau boleh aku nak jadi laki dia.

Kisahnya bermula bila satu hari tu aku tengah jalan-jalan kat satu bandar tu. Masa tu pukul 10.00 malam. Tiba-tiba aku terserempak dengan si Siti ni. Sorang pulak tu. Aku pun apa lagi teruslah tegur dia. Dia pun layan so aku ajak dia minum. Siti nak. Yahoo aku menjerit dalam hati.

Kami minum kat satu hotel terkenal. Tak lama lepas tu dia kata rasa pening. Aku pun offer nak hantar rumah dia. Siti kata OK aku pun bawak lah naik kereta aku. Aku bawak Siti pegi rumah aku. Sampai kat rumah aku ajak dia masuk dulu makan ubat.

Aku baringkan Siti kat sofa dan aku kata aku ambil panadol. Lepas makan panadol 2 biji aku tengok Siti dah mula nak lelap. Aku tengok je muka Siti dari atas sampai bawah, bawah sampai atas. Aku pun dah stim pulak masa tu. Aku angkat Siti bawak masuk bilik aku letak atas katil.

Bila dah ada atas katil tu aku pun makin stim. Mula-mula aku cium mulut Siti. Antara sedar dan tidak Siti bagi respond. Siti balas balik. Aku pun apa lagi teruskanlah niat murni aku tu. Bukan senang nak dapat peluang makan sup lidah ni apatah lagi dengan Siti. Dari mulut aku turun ke leher dan terus ke dada Siti. Siti mula bergerak-gerak badannya.

Pelan-pelan aku bukak butang blause Siti. Nampaklah suatu benda yang selama ini aku cuma dapat bayangkan aje. Siti pakai bra warna peach bunga-bunga. Aku bukak habis baju blause Siti. yang tinggal cuma kain dengan bra aje. Kini tiba masanya aku melihat dua gunung impian aku. Aku bukak kancing bra dan terserlahlah jabalnur bercabang dua. Peh ! memang yang seperti yang aku bayangkan selama ini. Putih melepak dengan puting kecik warna coklat cair.

Aku pun mulalah mendaki jabalnur tapi aku mendaki secara berpusing keliling bukit tu. Siti pulak aku tengok macam syok aje. Tapi mata dia masih tertutup lagi. Badan dia pulak bergerak-gerak kegelian. Aku terus eksplore bukit tu sambil tangan aku gentel yang sebelah lagi. Aku bukak baju aku dan kain Siti. Mak oii terserlahlah keanggunan siti yang sebenarnya. siti masa tu pakai seluar dalam peach jugak. Satu set tu.

Aku eksplore pulak lurah dendam siti ni dengan tangan kanan sambil tangan kiri masih menjamah bukit kembar tu. Aku usap-usap lurah dendam tu dari luar seluar dalam dia. OOOO best tak terkata. Tembam macam bibir dia jugak. Aku bukak seluar dalam siti dan terjelmalah lurah dendam yang penuh nikmat. fuh habis licin ditebas minah ni. Aku terus bermain-main dilurah tanpa takut jatuh kedalamnya.

Aku cari kelentit siti. Bila jumpa je aku terus gentel tak bagi can langsung. Siti pulak dah mendengus-dengus macam lembu nak bertarung. Memang nak bertarung pun. Bertarung di gelanggang nikmat. Aku dah tak sabar lagi. Aku terus bukak seluar aku dengan underware sekali. peh keras gila adik aku masa tu. Bila aku cecahkan adik aku kat lurah tu siti macam tersedar dari mimpinya. Siti macam terkejut bila tengok situasi masa tu.

Aku pun bertindak pantas dengan menyuakan mulut aku kat bibir siti. Aku memberi ciuman yang terbaik boleh aku buat. Tangan aku pulak meramas-ramas jabalnur berdua yang dah tegang. Siti makin stim dia tarik leher aku macam tak nak bagi lepas. Masa tulah aku rasa ada benda terpancut dari lurah kena telur aku. Panas menikmatkan. Melihat situasi tersebut aku teruskan niat murni aku tu. Kali ni aku letakkan adik aku kat celah bukit kembar dan kepit.

Aku sorong tarik sorong tarik. Tiba-tiba siti tarik adik aku masuk mulut dia. Masa tu siti dah duduk pulak. Mulalah upacara memakan aiskrim yang tak akan habis. Siti memakan aiskrim dengan lahapnya sampai satu ketika aku rasa macam sesuatu nak keluar dari adik aku. Terus terpancut dalam mulut siti. Siti yang tengak syok makan aiskrim pun makanlah dengan krim yang keluar tu sekali. Ketika itu tangan aku berada di kedudukan lurah tengah mengusap-usap lurah yang lapang. Siti pun macam dah tak tahan lagi tu.

Sekarang tibalah masa yang dinanti-nanti iaitu masa untuk berdayung. Pelan-pelan aku bawak adik aku kelurah dan aku cecahkan kat semua bahagian luar lurah dendam tu. Lepas tu aku mulakan misi utama. Aku masukkan sikit lepas tu tarik saja nak test. Aku tengok muka siti macam terkejut aje. Aku terus gentel bukit siti dengan adik aku cuba sekali lagi. Masuk sekali lagi. Sikit masuk sikit lagi. Peh ketatnya siap kemut lagi. Sikit lagi sampai satu peringkat ada benda halangan. Yess siti ada dara lagi Yahoo.

Aku tarik sikit dan terus menikam kesasaran sampai kelubuk lurah. Dengan satu tikaman halangan musnah. Siti mengaduh aku mengucup pipinya sambil berbisik kata-kata peransang kat telinga siti. Masa tu adik aku dah mula bekerja sepenuhnya. Keluar masuk keluar masuk. Mula mula muka siti berkerut macam sakit tapi lepas tu macam best pulak. Malah suruh aku kuat lagi. Aku pun apa lagi teruskan operasi mencapai misi. Aku berkayuh sepenuh hati semata-mata untuk memenuhi permintaan siti. Untukmu siti apa pun sanggup kulakukan.

Aku hampir keletihan aku angkat siti letak atas aku suruh siti menunggang kuda pulak. Siti pun apa lagi tak buang masa terus menunggang kuda sakti sambil tangan aku meramas bukit nikmat. Adalah dalam 10 minit lepas tu siti siti meniarap kat atas aku dan terus cium aku. Aku pun peluk siti kuat-kuat. Lepas tu baru aku tahu siti pancut rupanya sebab aku rasa ada air mengalir kat telur aku. Aku pun sebab peluk siti kuat-kuat tadi terus pancut lagi sekali tapi kali ni kat dalam. Aku terus memeluk kuat siti sambil berkayuh pelan-pelan sebab adik aku still ada kat dalam lagi. Lepas tu aku cabut pelan-pelan dan kiss mulut siti sambil peluk kuat-kuat.

Abis tu kami berdua terbaring keletihan namun kesenangan di atas katil tanpa seurat benang pun menutupi badan. Kami berbual-bual. Aku tanya siti tak pe ke aku habiskan dara dia. Siti kata takpelah benda dah lepas buat apa nak dikenang lagi. Aku tanya lagi siti marah kat aku ke. Siti cakap taklah malah siti terima kasih sebab beri pengalaman pertama yang sangat menyenangkan. Aku tanya lagi siti puas. Siti jawab puas lebih dari itu. Lepas tu kami berciuman mesra lagi sekali.

Tengah syok berciuman dengan siti tiba-tiba aku terdengar sayup-sayup bunyi orang bercakap. Eh orang mana pulak tu. Siti pulak entah pegi mana pulak tiba-tiba hilang. Aku bukak mata. Laa rupanya yang bercakap tu radio alarm aku dan siti tu mimpi rupanya. Aku tengok seluar aku. Basah. Mimpi basah rupanya aku ni. Aku terus bangun mandi wajib sebab kejap lagi matahari dah naik. Lagipun hari tu aku kerja.

Sampai hari ni dah dekat setahun aku alami mimpi tu aku tapi still ingat setiap detik aku bersama Siti Nurhaliza walaupun hanya dalam mimpi. Setakat ni inilah mimpi aku yang terbaik dalam kategori mimpi basah. Ok lah sehingga berjumpa lagi di lain masa. Bye.

1 comments:

Unknown said...

nice post

PERAWAN DESA

BOHAY GOYANG NGEBOR

FENOMENA SUSTER CANTIK

SMA NGENTOT DI MOBIL

JILBAB MASTURBASI SAMPAI CROOT







Post a Comment