Tuesday 29 January 2013

Ilmu Tok Cik


aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik...dier nih macam macam ilmu dia ader...kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan dier...dasat eeee orghang tua nih,aku pun apalagi...nak kecek sikit terpaksa la buat buat bodoh & biol sambil menabur budi....jenuh la jugak membodek,ader la dua tiga ayat yg dier pas kat aku....tapi aku tak puas hati...aku nak tau rahsia macam mana dia pernah main dgn beratus ratus oghang pompuan....yang menikah nyer aje berpuloh puloh kali.....aku pernah citerkan pasal auntie Lily yg minum sperm aku pas tu sapu kat muka dier....Tok Cik kata yg tu ilmu penyeri muka...kalau orghang lelaki tengok, gerenti

rasa stim ....nanti satu hari Tok Cik nak ajarkan aku ilmu tu

Maka tersebut dalam sejarah hidup aku pada suatu hari Tok Cik pun bersuara pada aku"Zul....Tok ni tak brapa ari lagi dah nih...entah esok lusa..wallahu alam" kata Tok Cik dalam pelat Perlis dier."Yang ni Tok bagi kat hang...hang jaga baik baik nuuuuuu"....Selepas tu Tok Cit pun turunkan ilmu yg aku nanti nantikan tu.Lepas satu,satu dier explain ngan aku....berkerut kerut muka aku sambil nulis...eeeee.....lalu ker aku nak buat nih(dlm hati ler)Menengok aku macam confius dgn apa yg dier bagitau Tok Cik explain lagi "Ada orghang rasa jijik benda cam nih...tapi kita mesti ingat,tulah asal kejadian kita" sambil Tok Cik gulung rokok daun dier,aku pulak terhangguk hangguk mengiyakan kata kata Tok Cik.Selesai bab ilmu tu,sebagai bonus Tok Cik bagi satu petua.Petua nih untuk orghang pompuan nak bagi ketat balik barang dia...cuma selaput dara jer yang tak bolih nak bagi ader balik.Yg lain tu kalau mengikut amalan petua tuh,boley ketat giler burit dibuat nyer....Dipendekkan citer,selepas ditauliahkan dgn ilmu Tok Cik maka aku pun mula mencari sasaran aku.... BURIT ANAK DARA SUNTI!!!.....

Satu demi satu, pompuan yg aku dapat kena gagau

dek tangan aku...aku nih jenis memilih gak..Korek korek pas tu hidu...biasalahkan...Tapi satu pun tak sesuai nak buat ilmu yg Tok Cit ajarkan..mana tak nyer...ader yg bau hancing....bau taik sampai ke kelentit pun ader jugak...bau maung....toksah citer ler....kengkadang harap muka lawa,jamban dgn puki...wangi lagi jamban kat belakang rumah setinggan....pehhhh....tak lalu nyer aku...haiii Tok Cik susah nyer aku nak amalkan ilmu ngko nih...Tetapi!!!!....penantian aku akhirnya berbaloi bila berkenalan ngan sorang awek(nama rahsia)....umur 15 thn....rambut lurus sampai ketengkuk...badan sedap ooo....muka boley tahan....seminggu aku kawan ngan dier aku boley pegang tangan dier...seminggu lagi cium pipi(tu pun jenuh kena maki) seminggu lagi baru dapat french kiss...seminggu lagi baru dapat senggol tek dier..seminggu lagi...seminggu lagi...seminggu lagi....11 minggu baru aku dapat gagau nonok dier.....aku pun apalagi,korek korek pas tu hidu...waaaa....yg ni la yg aku cari cari....bes....tak bucuk!.

jeng...jeng...jeng...wayang nak start dah woiii....mai mai...

Satu hari...macam biasa dia singgah rumah aku masa balik sekolah,aku pun belikan nasi bungkus dan kami makan bersama kat dalam bilik...kat luar awek aku ni malu ngan member aku....lepas makan sembang sembang...pas tu dia pegi mandi..lepas mandi kami sembang sembang lagi...sambil sambil tu garpu aku pun mula berjalan....sambil tu mata bertentang mata,apalagi dari mata turun kehati dari hati turun ke puki..entah masa bila mulut aku dah nyonyot mulut dier....tangan kanan aku meramas nenen dari luar,tangan kiri menekup celahan kangkang dier..Awek aku tu meronta ronta marah konon....alah,aku tau la...rontaan tu eksyen jer.....pas tu senyap terus....bila dier

senyap..aku pun masukkan tangan aku kat dalam baju dier...tangan aku makin ganas nih...di ramas dan digentel gentelnya puting nenen anak dara orghang tu....Awek aku terus peluk leher aku bila aku belai belai dua dua nenen dia sekali gus....."Abaaannnnggg" bisik dier....Kami berdua betul betul dialun kesyahduan percintaan masa tu...sedar tak sedar aku dah pakai hanya underwear dan awek aku berselubung dgn kain cadar...aku terus rentap kain cadar..haa amik kau...."Abanggg........takut bang" awek aku merayu...aper dier ingat aku nak fuck dier kot?"Relax sayang....don't worry"aku memujuk.Lidah aku terus menyambung peranan yang tergendala sebentar tadi....dari mulut keleher,ketengkuk,dada,nenen....aaarrhh

kat sini kena buat transit.....sambil kedua tangan aku meramas...mulut aku terus menghisap manja nenen dier nih...sesekali aku gigit perlahan puting nenen dier,aku sapu dgn dengan lidah aku....aku sedut,aku nyonyot nyonyot...

macam nak putus telinga aku bila tangan awek aku merentap rentapkannya dek kegelian + kesedapan....

Nenen dier yg tadi lembik dah jadi busung semacam....

Tiba tiba aku berhenti..aku pun ambik dua balut gula gula Hacks yg aku standby kan kat tepi katil.."ehh...abang nak buat aper tuh?"tanya awek aku dalam nada terkezut.

"Abang nak bagi hang air-con la sayang.."jawab aku sambil mengulum gula gula hacks tersebut.Pas tu aku terus sambung balik tugas lidah aku melicking body dier...satu demi satu part kat body dier kena touching ngan lidah aku..lastly aku pun sampai kat dangerous zone....aku tolak kedua peha dier lalu awek aku tu terkangkang....aku sempat jeling kat dier....mata dier terpejam..mulut separuh terbuka..aku tau..dier menanti penuh debaran lah tu...betul tak?Aku tenung cipap dier....bulu bulu berkerinting setompok halus dipenghujung alur...tembam baik..ada belahan ditengah yang membahagi ketembaman cipap dier....aku usap usap cipap dier....aku cium sekali..hmmmm....bibir luar faraj dier boleh tahan gak tebal menggelembir....aku julurkan lidah.....aku cecahkan dilubang vagina yang dah becak...aku tekan...terus tarik bawak ke atas...masa tu awek aku goyang goyangkan cipap dier...aku pun mula membacakan

ayat ayat yang Tok Cik ajarkan ....pot pret pot pret....sambil tu lidah aku terus menjalar ..kejap kat atas kejap kat bawah..ibu jari kiri aku melenyek biji kelentit awek tu...aku tajamkan lidah aku,pas tu aku tikam kat dalam lubang vagina dia...tiba tiba aku rasa siraman lendir panas keluar dari dalam lubang tu....aku tak tunggu..aku terus jilat bertubi tubi sambil membaca pot pret pot pret....aku terus telan juicy dier..hmmm..sedap gak..ader rasa lemak lemak kemasinan campur ngan rasa berangin manis gula gula hacks...aku jadi makin syok...aku sungkitkan jilatan lidah aku sampai ke kelentit dier...aku genyeh hujung lidah aku kat biji dier...time tu awek aku macam terkena renjatan letrik...terkedik kedik nak mampus gamak nyer...aku stop dulu...aku nyonyot kat lubang burit dier...aku tak mahu air yang keluar membazir..pot pret pot pret...aku menjampi...rambut aku masa tu macam rambut orang gila,bersemporai dek ramasan tangan awek aku......masa berlalu..dah dekat nak sejam aku taram cipap dier...aku baham aku mamah habis habisan....nak fuck?No...itu pesan Tok Cik....nak jampi tak boley main....ta apalah..yer tak....oral seks ni pun kira okey gak....dah bergelas aku teguk air burit dier...cukup pueh ati nih!Selesai bab ni....kali ni turn aku pulak bagi awek aku hisap kote ..."Nah sayang...." aku hulurkan. sambil aku terlentang aku tarik kepala awek aku ke celah kangkang aku....mula mula dier tak mahu....ceh...mana aci cam nih....tapi lama lama dia hisap jugak...mula mula pelahan....makin lama makin kuat....ganas macam Nazi....tulah pompuan sekor nih...malu malu kucing....konek aku mula naik garang...ikut hati mahu aku fuck dier nih..tapi...pesan Tok Cik buat aku kensel pikiran macam tu....konek aku terus memberontak...Awek aku lak tak berapa pandai nak sucking....berdecit ajer lebih...sedap nyer tak seberapa...terpaksala aku mainkan sama sambil mengajar dier buat cam tu cam nih....

Lastly,sperm aku pun menyemprot kat dalam mulut dier...sekali shoot ajer awek aku dah menggelupur....ditarik nyer cecepat,konek aku keluar dari mulut dier...shoot yang lain terpaksa aku lepaskan merata rata ..kena kat rambut dier..lubang hidung..ahak! ataih bantai....ataih lantai....

Sejak hari aku telan juicy awek aku sambil membaca ayat yang Tok Cik ajarkan tu,aku rasa aku makin handsomelah sebab makin ramai pompuan yang puji macam tu...dan dah tentulah makin ramai yang sangkut....tapi dalam ramai ramai tu yang buat aku percaya ngan ilmu Tok Cik sebab aku dah dapat fuck dengan seorang hair stylist artis yg juga seorang model yang pernah jadi ratu.....cayalah Tok Cik....

0 comments:

Post a Comment